Intrebari frecvente

1. Cum functioneaza Anyoli?

Te invitam sa accesezi pagina https://www.anyoli.ro/cum-functioneaza pentru a afla toate detaliile despre cum functioneaza magia bijuteriilor noastre si cum am imbinat tehnologia cu arta.

2. Ce garantie au bijuteriile Anyoli?

Garantia acordata atat bijuteriilor, cat si tehnologiei din interiorul acestora este de 2 ani.

Precum orice alt dispozitiv electronic, si acesta are o durata de viata, insa va recomandam sa o purtati cu grija pentru a-i prelungi perioada de functionare. Evitati sa expuneti bijuteria la soare pentru o perioada indelungata, de asemenea nu trebuie sa fie lovita sau sparta, sa nu aiba contact cu apa si sa nu se incerce desfacerea pietrei pentru a fi folosita la o alta bijuterie.

Daca sistemul din interior prezinta defectiuni in timpul perioadei de garantie, va putem ajuta cu repararea sau inlocuirea bijuteriei, iar daca bijuteria prezinta defectiuni dupa ce perioada de garantie a luat sfarsit, va putem ajuta cu repararea sau inlocuirea acesteia contra cost.

3. Doar pandantivele au implementata aceasta tehnologie?

Intreaga colectie Anyoli este inovativa. Astfel, toate produsele noastre au implementata aceasta tehnologie, pentru ca tu sa poti raspandi emotie pura si dragoste cu ajutorul lor.

4. Care este dimensiunea maxima pe care o poate avea videoclipul din interiorul bijuteriei?

Dimensiunea maxima a videoclipului este de 50MB, insa daca doresti un videoclip mai mare, te rugam sa ne lasi un mesaj si noi te vom ajuta.

5. Daca achizitionez mai multe bijuterii, toate vor avea acelasi videoclip sau le pot personaliza pe fiecare?

Fiecare bijuterie, fie ca vorbim de bijuterii diferite sau de acelasi fel, poate fi personalizata diferit.

6. Exista gama de bijuterii si pentru copii?

Copiii sunt insisi emotie intr-un corp de copilasi. Avem o gama speciala de produse pentru ei.

7. Exista sanse ca sistemul bijuteriei sa se strice la contactul cu apa?

Tehnologia din interiorul bijuteriei este waterproof, insa nu recomandam purtarea acestora in contact cu apa din cauza substantelor corozive ce pot dauna bijuteriilor.

Recomandam:

  • Sa nu purtati bijuteriile în timpul activitatilor casnice.
  • Sa nu purtati bijuteriile în timpul activitatilor fizice/ la masaj.
  • Evitati contactul cu substantele chimice, existand posibilitatea ca acestea sa erodeze metalul.
  • Metalul pretios isi poate pierde stralucirea în timp daca intra frecvent in contact cu agent precum parfumul, apa sarata, creme de piele, fixative pentru par, clor sau sulf.
  • În functie de gradul utilizarii, va recomandam ca bijuteriile sa fie examinate si curatate de catre un bijutier cel putin o data pe an.
8. Cum stiu ca s-a primit comanda mea?

In momentul in care am primit comanda ta, vei avea automat un e-mail de confirmare. Tot timpul vei fi tinut la curent cu statusul comenzii.

9. Pot anula comanda?

Acceptam fara niciun impediment anularea comenzii pana in momentul in care aceasta a fost procesata de catre echipa noastra, iar statusul comenzii apare in contul tau drept "In procesare". Odata ce comanda se afla in procesare, anularea nu mai este posibila, insa poti returna produsul dupa ce il primesti. Pentru conditiile de retur, te rugam sa accesezi pagina https://www.anyoli.ro/conditii-de-schimb-si-retururi.

10. Pot cumula reducerea VIP cu reducerea Sale?

Din pacate, politica noastra de acordare a reducerilor NU este cumulativa. Poti beneficia fie de reducerea VIP, fie de reducerea oferita in cadrul campaniilor de reduceri.

11. Ce tipuri de metale pretioase se folosesc pentru bijuteriile Anyoli?
  • Aur galben 9-18K
  • Aur negru 9-18K
  • Aur roz 9-18K
  • Aur alb 9-18K
  • Argint 925
12. Care sunt criteriile ce ma ajuta sa aleg piatra potrivita personalitatii mele?

Elibereaza-te si piatra te va alege. De asemenea, fiecare produs are o descriere personalizata in care se detaliaza proprietatile specifice fiecaruia.

13. Exista diferente intre imaginile bijuteriilor si modul in care arata in realitate?

Da, pot exista diferente intre ceea ce se vede pe site si bijuteria efectiva. Diferente mici pot aparea, deoarece sunt produse 100% naturale.

14. Pietrele sunt identice in ceea ce priveste culoarea si textura?

Fiind produse 100% naturale, culoarea si textura pot fi diferite.

15. Pot comanda produse fara a fi imprimate?

Da, insa ideea urmarita de Anyoli este de a ramane in memoria oamenilor si de a da viata bijuteriilor.

16. Se poate realiza la comanda un produs nou?

Este posibila realizarea la comanda a unui produs nou, insa comanda minima a acestuia trebuie sa fie 10 bucati. Pentru a stabili o intalnire cu designer-ul, va invitam sa ne scrieti la adresa de e-mail info@anyoli.ro.

17. Produsele Anyoli iradiaza?

Te invitam sa citesti articolul dedicat acestui subiect pe blogul nostru accesand link-ul https://www.anyoli.ro/blog/tehnologia-nfc-in-cateva-cuvinte-sau-forta-unei-atingeri-cu-telefonul